tiistai 12. tammikuuta 2016

Pkkuinen yksiöni

Ajattelin pitää hieman taukoa tenttiin lukemisesta ja esitellä teille toisen kotini, opiskelukämppäni. Minulla kävi tosiaan niin hyvä tuuri, kun vuonna 2013 syksyllä toin kamppeeni tänne, niin täällä olen asustellut nyt koko opintojeni ajan. Kämppä sijaitsee aivan ihanteellisella paikalla, aivan yliopiston vieressä! Tämä kerrostalo on melko uusi ja rakennettu 2008. Kun aloin etsiä asuntoa, vaatimuksenani oli melko uusi kerrostalo rauhalliselta alueelta, ettei sitten tule mitään ikäviä homeyllätyksiä. Tämä asunto on kyllä palvellut minua hyvin! Täällä on kaikki tarvittavat mukavuudet; mikro, astianpesukone, sauna ja kaappitilaa runsaasti. Onhan tämä hyvin pelkistetty asunto ja pieni, mutta nekin vähäiset neliöt on hyvin käytetty tässä asunnossa. :) Sisustamiseen en ole käyttänyt yhtä paljoa vaivaa ja rahaa, sillä niin vähän täällä loppujen lopuksi oon. Ajelen joka viikonloppu takaisin kotiin J:n luokse ja kaikki mahdolliset loma- ja vapaapäivät tulee myös vietettyä kotosalla. Sisustus täällä muodostuu oikeastaan mustan ja valkoisen yhdistelystä. Kalusteita minun ei aikoinaan tarvinnut ostaa, sillä sohva on hommattu jo monta vuotta sitten aikaisempaan asuntoon ja ruokailuryhmä on vanha Mertamajalta. Tv-taso ja peili ostettiin pari vuotta sitten, mutta muuten olen tehnyt kirpparilöytöjä, neulonut sekä osa koristeista on saatuja. 
Tässäpä teille hieman kuvia kämpästäni :) 

- Jonna 




Peili on Mummulasta tuotu, joka maalattiin hopeiseksi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti